Wednesday 11 March 2009

限期

轉自友人友人的blog (http://ngohgwaifei.blogspot.com/).
雖然看後有點感慨, 但人與人之間/所有的事情,不就是講求緣份嗎?

與 新 朋 友 的 一 席 話 , 聽 她 用 市 場 學 妙 談 友 誼 的 去 存 。

昔 日 的 同 窗 友 好 , 經 年 下 來 , 大 部 份 結 婚 生 子 去 也 。 本 來 人 生 的 選 擇 , 實 沒 有 對 錯 之 分 。 可 是 這 位 單 身 的 新 朋 友 , 每 次 出 席 以 伉 儷 為 單 位 的 聚 會 時 , 就 會 被 全 人 車 輪 轉 的 追 問 她 何 時 結 婚 、 何 不 快 快 找 個 伴 、 一 定 是 妳 太 揀 擇 等 等 。

一 次 兩 次 , 朋 友 還 會 認 真 回 應 , 但 是 當 次 次 如 是 , 而 伉 儷 們 又 開 始 大 談 找 學 校 、 家 中 菲 傭 和 親 子 話 題 時 , 朋 友 只 有 聽 的 份 兒 , 一 句 也 答 不 上 。 相 反 , 當 朋 友 談 到 她 最 近 旅 行 的 見 聞 時 , 伉 儷 們 並 不 能 理 解 為 何 一 個 單 身 女 子 會 自 己 上 路 , 紛 紛 投 以 怪 異 的 目 光 , 繼 續 以 無 心 但 帶 有 批 判 的 態 度 去 說 服 她 要 趕 快 結 婚 生 子 云 云 。

慢 慢 地 , 朋 友 漸 少 出 席 聚 會 , 或 是 借 故 早 退 , 寧 可 回 到 自 己 的 小 天 地 , 下 廚 上 網 看 影 碟 , 更 是 享 受 。 她 漸 漸 悟 出 朋 友 圈 飽 和 現 象 , 朋 友 餅 圈 就 是 這 麼 大 , 早 已 成 形 。 繼 續 留 低 被 同 化 , 餅 圈 的 面 積 並 不 會 因 此 加 大 。 何 不 尋 找 還 有 空 間 容 納 自 己 的 別 些 餅 圈 , 試 試 味 道 如 何 ?

友 誼 的 去 存 , 還 不 是 因 緣 和 合 的 把 戲 ? 志 趣 相 合 時 機 許 可 , 遂 成 摯 友 , 從 一 開 始 就 有 限 期 。 到 時 機 條 件 消 散 時 , 分 離 亦 是 平 常 , 何 必 執 意 ? 回 望 自 己 的 歷 史 , 還 有 幾 多 當 天 的 手 帕 交 到 今 天 仍 然 有 聯 絡 ? 有 緣 相 合 , 珍 惜 享 受 過 程 就 是 ; 限 期 已 到 , 何 不 放 開 ?

4 comments:

Ting said...

以前都有咁諗過,因為覺得隨住時間變遷點都會失去左好朋友,緣盡就少見就分開...

不過而家就唔多係咁諗,用緣份來講交情友誼好被動,其實成為朋友係因為大家有付出同交心,單方面付出而又可以成為朋友可以叫緣份,大家切切實實覺得值得又有意義而付出就係友情。

少見或者無見唔代表已經唔係朋友,朋友唔在乎見既次數...即使少左聯絡,或者少左以前共同既興趣,付出過既時間、回憶仍在,都係朋友既憑證;

可能你同朋友呢餐飯已經無咩共同話題,但係唔代表佢晚上訓覺前無思考關心你係呢餐飯講既野;

可能朋友做緊D你無興趣去參與既事,但係唔代表朋友唔記得你,或者佢好多次想搵你,或者佢可能係其他場會關心過你、為你講說話;

可能我地都以為以前還以前,而家點都有隔膜;可能因為大家都係咁諗,所以講野先客套起來,自己做成隔膜;

朋友應該記住一起經歷過的,但係唔應該沈溺於以前朋友的回憶,以前的關係,因而受制,而唔記得朋友同友情既真正意義,

朋友是你的朋友,不是用來霸佔,也不是用來享受,更不是一件貨品,也沒有限期的。

Ting said...

當左係自己個BLOG...寫咁多...SORRY!

其實我只係想講人同人關係可能係緣份,但朋友我就唔同意啦~~ and

朋友係平等,無佔有過,無失去過,都唔係一件物品,無限期架。

Angel Lee said...

我可能仍有點執著, 對曾經熟過, 而現在疏離的人, 仍會感到唔開心。

Ting said...

係...其實我都會好唔開心。