Wednesday 24 June 2009

單反 v.s. D cam

自從買了一部單反, 我經常帶着它周圍拍照。近期, 我突然想添置一部普通的D cam。毫無疑問, 單反拍出來的顏色、立體感,與現場所見的, 相差不遠, 質素很高。但論輕便, 始終差了一點點。

尤其想snap shot、自拍, 單反就有少少不便了。加上聽完友人對D cam 的想法(超感動啊!),我想, 都係時候換一部新的D cam了!

3 comments:

Ting said...

其實選擇相機,也可以看出一個人的性格;選擇相機,也可以很有感情

~ Ching Ching ~ said...

我覺得...你地2個好似神化左部相機咁...

Ting said...

我地睇得高層次D啦...哈哈