Sunday 19 October 2008

黑色世界

食完飯,吹完水,到迪迪尼已是晚上8:30。園內只有兩間鬼屋,加埋個parade,只消兩個半鍾頭,想玩的都玩晒,叧加一個小小世界。

我一早都預咗驚嚇程度只是一般,但一啲突然跳出來的,我都被嚇到。最後,我唯有推友人行前/企响旁邊。原本我哋仲想行最前呢!

最搵笨的應該是森魔探險路。整條路滿佈「濃煙」,但一隻鬼都看不見,人很多。可能啲鬼都驚咗我哋!而最可愛的Mickey、Minnie等,只在parade時亮相。

迪迪尼的人物冇邊個同Halloween有關, 除了阿Jack, 其他的如101斑點狗的Cruella de Vil 、鐵鉤船長,也粉墨登場。下年,迪迪尼或可開拍叧一套恐怖啲的film,parade的表演人物就可加多兩個了。


好有rave party feel 的森魔探險路
森魔探險路
可愛的 Jack

2 comments:

~ Ching Ching ~ said...

有冇著住南瓜衫的Pooh Pooh?

Angel Lee said...

冇呀! 我都想有....