Monday 11 April 2011

檳城George Town (2011.4.7-2011.4.11)


終於去晒課程內的所有field trips啦!第一次到馬來西亞, 原以為天氣好熱, 可能George Town位於沿海地帶+城內90%的建築物是2層以下, 天氣唔係十分悶熱。經過之前武漢嘅10級趕急之行, 今次安排好好多。起碼大家不需在交通上浪費時間!


响George Town呢個小城裡, 大部分嘅地方可步行到達。全個城市充滿住舊香港嘅感覺, 有2層高嘅shophouses, 中文嘅古老招牌等等。十分享受用腳一步一步探索城市嘅感覺~~


今次一早已安排好每team負責嘅路線, 加上lectures and presentations, 我未能遊覽全部地方, 希望下次可以再漫步檳城~ 由於George Town有好多好嘢食, 除早餐外, 我地可以自由出外搵食。食物款式頗多, 最重要係價廉物美!


响呢一刻, George Town內嘅遊客不多, 而當地人也可保持住原有嘅生活方式, 加上George Town內嘅多元文化 + 種族, 令一個小小嘅城市充滿著吸引力。希望我下次再來時, George Town仍能保持著呢種獨特嘅way of life~

No comments: