Saturday 6 August 2011

澳門遊 - Day 2


瞓夠起身,落樓下慢嘆早餐。早餐尚算豐富,令我驚喜嘅,呢度竟然有益力多!!即刻朝朝飲2支。哈哈~



食完早餐,見有d太陽,即刻坐巴士去睇熊貓。比起香港,澳門嘅熊貓館的入場費比較公道。只需$10,任睇。我地早去,人唔算多,睇完仲可以周圍行下,睇下馬騮。不過,天氣好一陣,就落大雨啦><







好在落咗一陣,就停雨。之後我地就走咗過隔離嘅媽祖文化村。原本有shuttle bus送你上山,但我地啱啱撞正lunch time,要等1個鍾先有車。睇過地圖,我地決定自己行上山!15分鐘嘅車程=30分鐘腳程,仲要行行下落大雨!幾經辛苦,熱到鬼咁,終於上到一個人都冇嘅媽祖文化村。呢度最吸引嘅係佢嘅建築,不過一個人都冇,影相都影得好方便~原本呢度諗住發展成為澳門其中一個旅遊熱點,但呢度真係太遠,所有嘅擴展計劃暫停。







逗留咗一陣,我地就去今次嘅重點行程-水舞間。預早一個月網上訂飛,但d平飛都賣得七七八八。身邊朋友個個讚好,於是我地就俾多少少錢,坐個好d嘅位。場地原來好細,表演人又多,怪不得d飛咁貴!不過我原本以為個show會好似opera咁,有真人唱歌。點知個show有d馬戲feel,有d失望。但個台就真係好勁,去水入水都好快~



睇完,立即返酒店,會合同學仔食晚餐(另一個重點行程)。今晚嘅晚餐响酒店內嘅AUX BEAUX ARTS,第一次食正式嘅法國餐,好緊張!一食就食咗成3個鍾,5個courses。十分豐富!


今晚係最後一次見面,唔知將來仲有冇機會再見呢?

No comments: