Saturday 6 August 2011

澳門遊 - Day 3


尋晚太夜,今早好遲先起身。最後一日,忍不住再影多一次個房景~之前雖然來過澳門好多次,但每次都可以搵到一d新地方。今日我地就去咗西望洋山附近走走,途經多個我未去過嘅heritage buildings。今日天氣好好,十分熱!以我地嘅速度,好快已到達西望洋山,個天好藍好清!


另一個我好想去嘅就係附近嘅鄭家大屋。之前响網上book咗tour,諗住冇book冇得參觀,點知原來係唔需要嘅。去到人不多,我地見門口細細,原以為好快睇完,但原來裡面好大!





開心嘅時間過得特別怏,要返酒店check out。之後回酒店食個afternoon tea,再book埋出碼頭嘅車,到今次行程最後一站-科學館。呢間酒店d服務真係一流,我地要求佢地先車我地到科學館,再按預定時間由科學館車我地出碼頭,佢地都冇say no。所以我地節省咗好多時間。因為係星期日,科學館超級多人!加上科學館嘅設計,館內空間不多,但館外就十分漂亮啦!

今次係畢業後嘅第一個旅行,有充足嘅時間,好食好住,真的是十分開心:)

No comments: